#fkUGR

Jestem bardzo nieśmiała.
Pracuję cały czas nad tym rozmawiając z innymi ludźmi albo chociażby wchodzę do sklepu i pytam się o cokolwiek ekspedientów, żeby przełamać swój lęk. 

Dzisiaj udałam się do pewnego sklepu, żeby złożyć CV. Podeszłam do ekspedientki i zaczęłam rozmowę. Zobaczyłam jej wzrok i zaczął plątać mi się język, a co najgorsze dostałam jakiegoś szczękościsku i nie wiem czy ta kobieta mnie w ogóle zrozumiała. 

Mam nadzieję, że zadzwonią do mnie i będę mogła umówić się na rozmowę kwalifikacyjną.
yo77 Odpowiedz

Dobrze to znam :) pewnego dnia stwierdziłam, że mam dosyć tego stresu i zaczęłam robić tak jak ty, wystawiać się specjalnie na takie sytuacje żeby wyuczyć w sobie odpowiednie reakcje i myślenie. Trzeba na spokojnie dojść do tego co nas tak naprawdę stresuje i logicznie wklepywac w mózg, że to bezpodstawny lęk. Najlepsze jest to, że z każdym razem jest lepiej i mogę szczerze powiedzieć, że po kilkunastu latach takiego nastawienia umiem obrócić taki lęk w sekundę o 180°. Klucz to dojść do przyczyny lęku i go natychmiast skorygować

sloneczniki Odpowiedz

Jak nie ten, to następny. Super , że z tym walczysz, zobaczysz , że w końcu nadejdzie dzień, gdy w takie kontakty z ludźmi nie będą robić na tobie wrażenia.

NOTHING000 Odpowiedz

Jeśli jesteś aż twk nieśmiała, nie wiem czy praca z Klientem jest dobrym pomysłem, przynajmniej na tym etapie. To trudny i niewdzieczny zawód, a klienci często bywają specyficzni, by nie powiedzieć - trudni.

lilsleep

Nie wiem czemu minusy, bo to prawda. Klienci często są chamscy i bezczelni, a dla autorki, która już ma problem ze zwykłą rozmową, może to być czynnik, który tylko pogłębi fobię. Przydałaby się jakaś forma terapii do tego

rzygiwyp Odpowiedz

ze cie co "k" kujna w łeb":?

MamDwaKoty Odpowiedz

To bardzo dobrze, że stawiasz czoła lękowi i nad sobą pracujesz. Uważam jednak, że przy takich problemach aplikacja na stanowisko, które wymaga bezpośredniego kontaktu z klientem to bardzo duże wyzwanie. Osobiście celowałabym bardziej w pracę przy dokumentach lub ewentualnie w telefoniczną/mailową obsługę klienta, przynajmniej na początek.

Dodaj anonimowe wyznanie