#wkydb

Moja mama jest chyba jedyną osobą na świecie, która gdy zadzwonią do niej z różnymi ofertami, zaczyna śpiewać do słuchawki ''Stary niedźwiedź mocno śpi''.

Od jakiegoś czasu nie dzwonią...
ToTaPostrzelona Odpowiedz

Pracowałam na słuchawce, człowiek nie ma wpływu na to, z kim go połączą i zawsze jest lekki stres i pewnie jakbym dodzwoniła się do takiej babki to z jednej strony byłabym poirytowana, że babka zgrywa głupa uniemożliwiając mi w ten sposób przedstawienie sprawy/oferty, z drugiej strony milej jest usłyszeć "Starego misia" zamiast wyzwisk czy "Spier....", a tak niestety też często bywało.

ohlala Odpowiedz

Niby trochę śmieszne, ale serio ludzie muszą się uciekać do czegoś takiego? Zamiast wymyślać różne pierdoły wystarczy powiedzieć: "Dziękuję, nie jestem zainteresowana/y, do widzenia" i się rozłączyć. Do mnie też prawie nie dzwonią, a nie robię z siebie debila.

Stevie3234

Zgadzam się, aczkolwiek nie zawsze chce mi się wysłuchiwać całej oferty i czuć się głupio że się ktoś nagadał i nic z tego nie ma. Telemarketerowi nie przerwiesz w trakcie, przynajmniej mi się jeszcze nie udało, dlatego zamiast czekać i grzecznie odmówić po prostu się rozłączam. Ja nie muszę tego słuchać, osoba po drugiej stronie nie produkuje się bez sensu.

Tsuga

@Stevie3234 Wysłuchanie oferty pomaga konsultantowi, bo JEDNAK MA COŚ Z TEGO. ECP - Efektywny czas połączeń, obliczane na podstawie sumy długości wszystkich połączeń oraz godzin które danego dnia były do przepracowania. Każde call center ma pewien pułap, którego pracownik musi się trzymać i nie zaniżać średnich :) Podsumowując: nikt mu d*py nie będzie zawracał, jak procenty będą się zgadzać. Zatem warto dać się im wygadać ;)

Dupsko

Tsuga Serio warto? Wiesz, że jako konsument pośrednio kreujesz rynek, więc gdybyś zamiast dać się wygadać telemarketerowi, po prostu zrzucił połączenie, to mógłbyś się przyczynić do zniknięcia tej przestarzałej formy reklamy?

Tsuga

Dupsko, nie rozmawialiśmy o tym czy warto, czy pozwolić istnieć takiej profesji. Konsultant, który zdecydował się na taką pracę musi dobrze ją wykonać, a żeby to zrobić między innymi musi zgadzać się czas połączeń. Tylko tyle chciałam powiedzieć i nie mi rozważać czy to jest przydatne, czy nie.

Ziutencja Odpowiedz

Wiesz, to, że do niej nie dzwonią, wynika z tego, że system jej nie wylosował, a nie dlatego, że rżnie głupa XD

22072019 Odpowiedz

A ja byłam jakiś czas temu świadkiem rozmowy mojej mamy, która nie dość, że zgodziła się na przeprowadzenie ankiety, to była bardzo miła i sobie z panem pożartowała. Pan był bardzo wdzięczny i podziękował za miłą rozmowę.

tasikowa

Aż miło słyszeć, że zdarzają się normalne call center :) Jednak mam wrażenie, że to rzadkość. Co innego Pan dzwoniący z ankietą, a co innego ktoś wmawiający starszym ludziom, że w okolicy odbywa się badanie słuchu, które w rzeczywistości okazuje się reklamą pościeli za 1,5 tysiąca... Oczywiście nie winię tych najczęściej młodych ludzi, którzy po prostu chcą mieć co jeść, ale sam proceder jest godny pożałowania.

SzukamFaceta Odpowiedz

Telemarketing powinien zostać zdelegalizowany. Wszystkich wkurza, a jeszcze naciagają starszych, samotnych ludzi, którzy wezmą wszystko byleby jeszcze chwilę ktoś z nimi porozmawiał.

Czarnadalia

Wystarczy nie wyrażać zgod marketingowych i nie będą dzwonić xD to jest tylko 5zl więcej

OhJeez Odpowiedz

Ale co to za problem powiedzieć "nie, dziękuję" i się rozłączyć? Zupełnie nie rozumiem tych wszystkich wyznań, w których ktoś z dumą opisuje jak to sprytnie i oryginalnie można zakończyć rozmowę z call center, podczas gdy tak naprawdę to głównie niepotrzebne irytowanie pracowników, którzy po prostu muszą skądś wziąć pieniądze i wykonują swoją robotę. Przecież to też są ludzie, myślę, że nie trzeba silić się na jakieś wyśpiewywanie piosenek dla dzieci czy cokolwiek innego, tym bardziej, że to wcale nie jest takie "oryginalne", jak się tym ludziom wydaje. Bardzo wiele osób wydurnia się podczas rozmów z call center.

diq1 Odpowiedz

Wystarczy powiedzieć:
Dzień dobry, nie wyrażam zgody na nagrywanie tej rozmowy.
Mają obowiązek się natychmiast rozłączyć.

Czarnadalia Odpowiedz

Ale wiecie że wystarczy nie wyrażać zgod marketingowych i nie będą dzwonić? XD sama pracuje na słuchawce i wiem jak to działa. Z resztą, większość konsultantów wie że nic nie sprzeda itp a na prawdę jest nam miło jeśli ktoś z nami po prostu porozmawia, pozartuję itp.

Bakingbread Odpowiedz

Chciałabym to zobaczyć

Laskowa Odpowiedz

Głupie

Laskowa

Skuteczne, bo z idiotami nikt nie chce gadać, ale gdybym tak pracowała w call center, zdawałoby mi się to żałosne i dziecinne. No trudno że mają taką pracę, ale odmówić im też się da kulturalnie i skutecznie

SzukamFaceta

@Laskowa znasz powiedzenie, że jak coś jest głupie ale działa to nie jest głupie? Tutaj mamy tego idealny przykład

Laskowa

SzukamFaceta, powiedzenie odnosi się do funkcjonalności jakiegoś działania. A nie do tego, że w oczach dzwoniącego nadal wychodzisz na durnia. Zwyczajnie oceniłam zachowanie i jest ono głupie.

Zobacz więcej komentarzy (3)
Dodaj anonimowe wyznanie