#ROE39

Szczerość dzieci bywa czasem „bolesna”.

Dziś rano mój starszy syn, podczas śniadania, słuszne zauważył, że naszemu psu przydałoby się zrzucić parę kilogramów, bo ostatnio wygląda na mocno spuchniętego. „On jest gruby!” – rzekł. „Musimy mu dawać mniej jedzenia!” – dodał. Usłyszawszy te słowa, odezwało się moje młodsze, 4-letnie dziecię: „Nasza mama też jest gruba, a mimo to nadal dajemy jej jedzenie!”.

Jeszcze nigdy nikt mnie tak nie upokorzył...
Beza25 Odpowiedz

Zamiast brać to tak do siebie, polecam wziąć się za siebie. Trochę ruchu nikomu nie zaszkodzi 🤭 A dzieci, jak to dzieci szczere aż do bólu 🤣

rutabo

No ale jak to? Trzeba mniej żreć albo połowe żrec. Do tego słodycze raz-dwa razy w tygosdniu. Jeszcze ta paskudna piramida żywieniowa jak mozna zywić się samymi weglowodanami. W wypluj to słowo jak "ruch", jedyny ruch jaki znaja to wyprawa do kiosku Ruchu gdzie kupuje sie fajki.

Dlatego powstał ruch majacy na celu tolerowanie własnego flejstwa, jestes gruby? Inni mają to zaakceptować, wyglądasz jak menel? To twój styl! Nie po to powstała cywilizacja by człowiek miał sie udręczać dieta, odchudzanie, ćwiczeniami.

rutabo Odpowiedz

Spokojnie nie przejmuj się, to tylko "body shameing", bycie spasiona locha jest OK. Tak mówi Maja Staśko. Tak wyrażasz siebie poprzed dodatkowy smalec i nikomu nic do tego. Bądź soba i umrzyj w wieku 55 lat na zawał.

Hvafaen

Nawet nie wiesz jak wygląda. Kiedyś wspomniałeś, że dziewczyna musi mieć krągłości i może ona akurat tak wygląda?

ohlala

@Hvafaen

Jedyne, co jest stałe u boruty, to idiotyzm.

Legendy

A co ty jakieś guru urody? Sam jesteś idealny, że tak piszesz? Myślę, że lepiej być lochą niż tobą, serio.

Hvafaen

Legendy, pewnie wygląda jak z chłopaków do wzięcia.

Agatulka

Umrzyj... Mhh

TrzyPingwiny

Pomijając, że boruta jest jaki jest, to poniekąd ma rację. Wielu grubych wielbi swoją otyłość i oczekuje od innych, że będą się rozpływać z zachwytu nad ich ciałem.
Nie sądzę też, że nagle każdy gruby jest taki z powodu bliżej nieokreślonych chorób, chyba że ta choroba to obzarstwo, albo jest diagnozowana przez samego grubego po tygodniu od przejścia na nieco zdrowszą dietę i dalszym braku ruchu.

Jasne, też nie chodzi o to, by każdy był taki sam i mieścił się w rozmiar 36, ale niech chociaż będą szczerzy w tym, co gadają.

rechotpingwina

Tez z doświadczenia znam tylko te dwie grupy :)

rutabo

Tak jak myslałem spasione lochy zabulgotały. Poza nielicznymi przypadkami medycznymi typu tarczyca, to że jesteście grubasami to tylko wasze flejstwo. Wyglądacie obrzydliwie, jak janusze z piwną ciąża, perzepoceni, smierdzący i zasapani. Ale to jeszcze pikuś, chcecie wyglądac jak wieloryby to wasza sprawa, tylko po zajmujecie ludziom kolejki w szpitalach, na leczenie waszefo lenistwa i głupoty ida miliardy złotych, które mogłyby uratowac zycie ludzi, którzy z nie z własnej winy popadli w chorobe.

@rockandrollqueen Nie rozśmieszaj mnie idiotko. Jeżeli grubas smierdzi w autobusie i potrzebuje dwa miejsca by siedzieć to moja sprawa i opinia. Tak jak zajmować mi bedzie miejsce u lekarza bo jest fleja żywieniowa. Nad alkusami nikt sie nie lituje, wręcz sa przymuszani do leczenia, bo rodzi to wiele patologi. O pijakach pod sklepem albo tych napiera...jacych rodzine tez się litujesz? Podobna patologia. Zauważyłem też że ten ruch dotyczy głownie spasionych bab i czesto feminazistek, szukjacych wszedzie winnych własnego spie#$%lenia umyslowego.

@ Legendy Wyglądam normalnie, dbam o siebie, o własne zdrowie. Ty jak chcesz mozesz być spasiona locha i sie użalać. Gardze takimi ludźmi.

rechotpingwina

Ej to może tych co są sami sobie winni zwyczajnie nie leczmy?

Kierowca po wypadku? Mógł się nauczyć lepiej prowadzić albo wgl nie wsiadać za kierownice
Złamana noga? Mógł nie jeździć na nartach jak nie umie
Nowotwór gdzieś w ukladzie trawiennym? Pewnie żarł samą chemię
Nowotwór w płucach? Napewno palił
Serce? Mógł się tyle nie denerwować, sam sobie winien
COVID? Mógł nie wychodzić z domu, pewnie maseczki do sklepu nie założył, sam sobie winien
Jakieś tam genetyczne? Sam sobie winien, mógł nie wchodzić w wadliwe cialo xP

Ah jakby wtedy bylo w szpitalach spokojnie, bez tej całej goniącej uciekający czas atmosfery. Kolejek by nie bylo do lekarza. Żyć nie umierać, a jak umierać to tez tak, żeby nikt nie musiał sie bawić w pogrzeby, szkoda zajmować miejsca na cmentarzu dla żyjących jeszcze okazów zdrowia, którym sie ono będzie bardziej należało bo szanowali swoje zwłoki za życia.

rutabo

@rockandrollqueen, rechotpingwina Co za bzdurna argumentacje, otyłym jest się na własne życzenie, poza kilkoma klinicznymi chorobami. Tak samo jak ktos jest brudasem bo sie nie myje. I takie rzeczy sie komentuje, jak smierdziel zatruwa atmosfere, albo grubas rozwala się na dwóch miejscach w autobusie.

Jesteście po prostu przewrażliwionymi flejami, albo ludźmi bez charakteru i trzeba wam naskakiwac byście sie nie popłakali. Pewnie jak komus wali z japy to tez udajecie ze nic się nie dzieje i taki smierdziel codziennie wam chuhca w robocie. O jacy jesteście wspaniałomyslni LOL.Teraz wszystkie nieudaczniki takie przewrazliwione, społeczeństwo robaków bez kregosłupa.

Zobacz więcej odpowiedzi (8)
karlitoska Odpowiedz

Nie sądzę, żeby dziecko chciało Cię upokorzyć, nie ma się co użalać nad sobą. Spróbuj potraktować jego szczerość jako motywację do zmiany :)

RecePrecz

Dokładnie tak samo myślę

ad13 Odpowiedz

Lepsza bolesna szczerość, niż gówno, lukrowane kłamstwem.

rechotpingwina

Dlatego, ze jak ktoś uważa kogoś za idiotę to sam nim (może) jest? Bo to szablonowe cecha jakby..? A widocznie jak na jej kinol zanieczyszczasz otoczenie swoim wulgaryzmem językowym, ze az ma reakcje alergiczna? A ty zamiast udzielić pomocy nadal się ocierasz alergikowi o pyłek. I to umyślnie, chcąc jej tym dogryźć, bo wiesz jak od alergii może cierpieć człowiek, skoro masz ją na wszystko.

@ad z @woda omawianie mailowe bo komentarze w naszym opisowym przypadku… a tu można odebrać jako sumę jbc, w sensie wszystko, bo uprzednio omówione jako tako, wiec dwa w jednym - ciut mniej czytania :P

@solo w sensie ze nie tylko ja po Tobie jadę. Tzn ja 99 a koleżanka „zszamba” czy podobnego czegoś, jakieś 1%, ale za to masz dzięki nam szersze spektrum :)

rechotpingwina

Słownik mi dużo widzę pozamieniał słów, wiec ten argument zamykający, ze jestem idiota bo pisać nie umiem już mamy na otwarcie. Kontynuowac w tym przypadku naprawdę nie musisz.
O chyba ze dziewczyny chcą poczytać, ale raczej wiesz. Było ode mnie chlup to teraz jeszcze od wody masz apsik, a od Ad to nie wiem, ale może się jeszcze zdążysz kiedyś dowiedzieć.

rechotpingwina

Jak się przestawił na inny język czego nie zauważyłem, bo ostatnio jakoś łatwo się przestawia to nic dziwnego, że zadnych nie zrozumiał. Nie muszę Ci tłumaczyć jak to narzędzie działa, zwłaszcza jak jest to mało istotne
Nie zauważyłem czy zniknęła czy nie,
bo nie mam po co jej się tak przyglądać.A bronię niezależnie, ponieważ pod tym akurat komentarzem to Ty ni z gruchy ni z pietruchy wysunąłes w jej stronę oszczerstwa. Nawet gdyby to był inny użytkownik rzuciło mi się w oczy, bo ten komentarz nijak się ma do tego na który odpowiedziałeś.
Do wszelkich komplementów Ci jeszcze mogę jakąś honorowość dorzucić. Sam zauważyłeś ze jej ponoć dawno nie ma, wiec czemu komuś takiemu ublizasz? Bo w najbliższym czasie sie nie odszczeka? Skoro nawet o tym nie wie.. Bezpiecznie sie wijesz ;)

ad13

Ad zniknęła z anonimowych? O kurczę, a nie zauważyłam 😮🤭

rechotpingwina

Pewnie była długo przelogowana na pirata wodę czy kim tam jeszcze jest, a jak ją wywołali to odpisała najpierw z konta które ma jako rechot i później ze swojego, żeby się nie wydało🧐

rechotpingwina

Ad [inny komentarz, inne wyznanie]

A tu jest przykład usilnego uruchamiania wszystkich formatów za pomocą jednej sobie znanej, starej aplikacji

rechotpingwina

*jedynej

ad13

Rechot - mamy to 😁😆! Co prawda jeszcze nie zczaił naszego trzeciego konta - płynącego pod nowym nickiem - ale dajmy chłopaczkowi czas, skoro go potrzebuje 😆

(Notabene - nie mam pojęcia skąd on ten "tydzień" sobie uroił, może nie trafił w tym czasie na moje komentarze, albo brak dat przy wpisach go tak poskładał 😄?)

rechotpingwina

Gdzieś pod tym jeszcze wyznaniem opisał jakim to jest mistrzem prowadzenia niezależnych obserwacji. Jestem pewien, ze nas rozgryzł!
A dla takiego mistrza spostrzegawczość to cecha wrodzona, oni widzą to co sami sobie wymyślili nawet jak tego czegoś nie ma. Ogromna wyobraźnia godna pozazdroszczenia, ta spostrzegawczość, ah gdyby nie zakuta głowa… 😝

ad13

O, Rechot, zmieniłeś płeć przez noc, żeby zostać moją fanatyczką 😮🤭? Doceniam, ale nie trzeba było aż tak... 😲

(Właśnie się dowiedziałam, że jeżeli nie skomentuję wyznań z głównej, to znaczy, że nie komentuję niczego nigdzie, ani też nie czytam = zniknęłam ze strony 😂)

Zobacz więcej odpowiedzi (7)
Vito857 Odpowiedz

To ty chyba nie wiesz, co to jest publiczne upokorzenie.

tonttu Odpowiedz

Idziesz z dzieckiem na plac zabaw, siedzisz / stoisz - ono biega i ma radochę. Idziesz z nim na dwór, ono hulajnoga czy rowerek biegowy, w tym wieku to i zwykły. No a ty spacerek. Mały codzienny ruch, a bawią się tylko dzieci.
A dorośli też lubią się bawić :D
Więc postanowiłam jakoś przerobić życie codzienne, żeby się nie czuć jak taka matka do opieki i miłości, tak w poważnej formie. Zabawa jest fajna w każdym wieku. No więc tak:

Kupiłam sobie zwykłą hulajnogę i jak idziemy na hulajnogę, to ja też. Rower, to ja też, albo szybki marsz zamiast spacerku z "poczekaj chwile" gdy dziecko na czymś jedzie.
Wcześniej forma była taka, hm.. pociążowa, z dziećmi jak na samej górze, aktywność to sama jak miałam na to czas, bo wiadomo że jest pełno innych obowiązków (zresztą chorowałam i miałam tą aktywność dość mocno ograniczoną).
Ale jak przestałam wychodzić z dziećmi na spacer jako opiekun, a tak, że ten spacer był nie tylko dla nich, ale i dla mnie to forma się znacznie poprawiła. I radość z życia. Niby nic, to samo tylko nieco inaczej, a już coś.
Poza tym coś a la Zumba, do dziecięcych hitów i wszyscy mają zysk. Dzieci się bawią, znają różne "taneczne kroki" i mają coś na kształt zajęć, za które nie musisz dodatkowo płacić, a Ty masz towarzystwo do aktywności, no i samą aktywność. Dla mnie się to zamieniło w naprawdę fajną zabawę. O tym, jak taka zabawa z mamą podoba się dzieciom chyba opowiadać nie trzeba. No i nawet te bejbiszarki, ramsamsamy i inne rodziny paluszków przestały mnie aż tak drażnić jak wcześniej to robiły ;)

Takatamxxx Odpowiedz

"a mimo to nadal dajemy jej jedzenie" ja bym przeczytała że bez względu na to jak mama wygląda i tak będziemy ją kochać

rechotpingwina

Nie uważam

rechotpingwina

Przestaje się już kompletnie dziwić @ad13 ze Ci dogryza, bo działasz trochę na nerwy. Jak stado ujadających ratlerków 😝🤣

ad13

Po raz n-ty (choć wiem, że nie trafi) -
PS = skrót od łac. postscriptum
PPS = skrót od łac. post postscriptum (czyli PPS, PPPS, itd., nie jakieś PS1,2,3)
🤷‍♀️

rechotpingwina

Buahahahaha
@ad i jeszcze kropki ;)

rechotpingwina

O a zniknę. I się odrodze z popiołów pod postacią jakiegoś zaklapkowca. Przynajmniej będę mieć z tego zabawę. A wodzie zaproponuje łączone konto to będę pisał jakieś podsumowanie rozmowy, a ona sobie będzie mogła odpocząć od prób ludzkiego pisania. I tak w zasadzie mailem komentujemy między sobą😝…🧐 a zaproponuje🤗
Hahah bede się mógł sam ze sobą kłócić jak bede mial za duzo czasu do przeeania😝🤣

rechotpingwina

Nie zapomniałem bo Ad to ktoś inny, poza tym po czym to niby wniosłeś? Bo napisałem dwa komentarze pod rząd? Poza tym - nie napisałem o sobie „am” tylko „em”, ani Ad chyba nigdzie odwrotnie również. Nie wiem gdzie ty się uchowałeś, przynajmniej umiesz składać literki w słowa. Ale naucz sie jeszcze rozumieć co jest napisane, łatwiej niż powiedziane bo Ci nie ucieknie.. szukasz dziury w całym nie rozumiem wgl po co?

RecePrecz Odpowiedz

Tylko, że dla dziecka gruba nie znaczy gorsza.

tonttu

I to jest w nich najpiękniejsze :)

TrzyPingwiny

Za to dla grubych dorosłych chudy to czyste zło, po którym należy jechać przy byle okazji.

rechotpingwina

@TrzyPingwiny
Zamiast się tak wkręcać w swoje błędne przekonania może spróbuj pokochać samego siebie
Może wtedy zobaczysz jak w rzeczywistości wyglada to, co widzisz teraz przez pryzmat własnych kompleksów czy złych doświadczeń.
Równie dobrze można powiedzieć, ze każdy chudy dorosły to cham, który szuka byle pretekstu aby pojechać po grubasach. Zastanów się trochę.

rechotpingwina

Kusy teraz to już zaprezentowałeś poziom poniżej którego nie zejdę

rechotpingwina

Nie ma kakała!
Już mi się nudzi ta polemika

rechotpingwina

Hm.. a gdzie pod tym komentarzem ona cokolwiek napisała? Pod jej komentarzem to też Ty zacząłeś gnojówkę wylewać bez przyczyny. I nie obchodzi mnie co ona Tobie pisze gdzieś indziej. Tutaj to Ty ją wywlekasz. Co, zazdrosny o nią jestes? Nie możesz przeboleć, ze sie cały czas przed nią kompromitujesz poziomem wiedzy czy o co Ci chodzi? Panie Ty mój doktorze profesorze rehabilitowany naukowcu xD

rechotpingwina

Mam tylko nadzieje, że nie medycyny :)

rechotpingwina

Nie mylę, to Ty nie rozumiesz powodów użycia niektórych słów

JMoriartyy Odpowiedz

A co ty luster w domu nie masz?

DioBrando

Może ma zbyt wąskie i się nie mieści.

rechotpingwina

@Dio to mój ulubiony komentarz pod tym wyznaniem :P

wmw Odpowiedz

To dopiero początek 🤣

Dodaj anonimowe wyznanie