#uneq4

Byłam bardzo grzecznym dzieckiem, ale dopiero po urodzeniu...

Kiedy oglądam zdjęcia mamy w ciąży, nie mogę uwierzyć, że jej brzuch był taki wielki. Serio, wyglądało to tak, jakby nosiła w sobie co najmniej trojaczki.

Zdarzyło się to na samej końcówce, bardzo chciałam wyjść już na świat, co pokazywałam kopiąc mamę niemiłosiernie przez prawie całą dobę, również kiedy mama stała na poczcie w kolejce. Przed nią znajdował się pan jakoś przed trzydziestką. Nie wiem jakim cudem, ale wywijając w brzuchu, kopnęłam mamę tak mocno, że trafiłam swoją stopą idealnie w pośladek pana stojącego przed nią (mamusia ma tylko 161 cm wzrostu).

Kto by uwierzył, że został kopnięty w dupę przez płód? No nikt. Więc kiedy facet odwrócił się z frustracją, mama wypaliła "Nie mogłam się powstrzymać...".

Urodziłam się dwa dni później, a ona uważa, że to ze wstydu zaczęła rodzić.

Wiem, że czytasz, mamo :*
Buhahahanosmieszne Odpowiedz

Możliwe. Ale podczas kopniaka musiala mieć oparty brzuch o jego tylek;D albo masz mamę klamczuche bądź idiotke albu Ty nimi jestes,)

Esza Odpowiedz

Mama bajkopisarka, jakieś kity dziecku wciska.

Lyssa Odpowiedz

boże jakie bzdury...

kiez Odpowiedz

Tak było. Sam widziałem. Stałem za Panią Mamą.

PinkRoom Odpowiedz

Przecież nikt nie stoi w kolejce kilka centymetrów za poprzednią osobą. 🤦🏼‍♀️

bazienka

zdziwilabys sie, musialam ostatnio napomniec typa w Lidlu, bo dyszal mi w kark...

Dragomir

A też Cię trącał czymś w pośladki? :)

PinkRoom

No dobra, ale dyszeć ci w kark może stojąc 15cm za Tobą, a żeby kopnęło go dziecko przez brzuch to musiałaby stać 3cm za tym człowiekiem.

DioBrando

Dragomir - pewnie brzuchem. Też był w ciąży.

bazienka

jak oddychal to czulam na plecach ruch jego brzucha
typ stal kilka cm ode mnie

Dragomir

Widzisz, bo to było oddychanie jogiczne a Ty się nie znasz :)

bazienka

tantryczne xd

Dragomir Odpowiedz

A kiedy zaczęłaś takie bzdury wymyślać?

Inu Odpowiedz

Ale idiotyczne wyznanie, oddajcie minusy

Pers Odpowiedz

Miotała nią jak szatan...

3timeilosepassword Odpowiedz

Zdanie "kto by uwierzył, że został kopnięty w dupę przez płód" zrobiło mi dzień xD

Akselinka Odpowiedz

Tak, czytam córeczko ;*

Zobacz więcej komentarzy (2)
Dodaj anonimowe wyznanie